Friday this day

Idag är det fredag, slut på ännu en vecka och början på ännu en helg.
Veckan som gått har gått ut på plugg och träning och faktiskt inte mycket mer. En hel del sömnproblem och oro har hållt mig vaken om nätterna men det är väl sånt som ger sig.

Torsdag: Skola
                 Jobba med projektarbetet
                 Hem och plugga
                 Stressa till buss och samling
                 Match!
Äntligen kom a-lags comebacken, riktigt skönt såhär i efterhand. Det kändes verkligen som att komma hem när jag fick byta om i mitt hörn, klä på mig nummer 18 och skutta in på idrottshusets golv.
I 1a halvlek spelade jag bara försvar, det gick väl okej. Jag var inte helt på tårna och ska vara glad att jag inte blev utvisad. Känner mig inte helt nöjd och det tror jag inte att andra heller gör...
2a halvlek trodde jag mig vara bänkad då försvarsbytena inte blev av, men icke. Jag fick komma in och spela både anfall och försvar. Shit asså! 2 mål, en fixad straff och en lättare fläskläpp. Blev väldigt trött och då också väldigt besviken. Men jag kände mig nöjd med min instats, ända tills imorse.......
Tobbe med polare var och kollade, en riktigt rolig överraskning och jag fick faktiskt en!

Snackade med bror, Sala och Tobbe innan jag stupade i säng utan att kunna sova.

Idag:
Matte
Göra klart idrottspsykologi
Etik-arbete
Dannie på självvald tortering
Ev. leka med grabbarna i afton

Match lördag; Torshälla borta (A-laget)
Match söndag; Lindeskolan (B-laget)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0