LOVe baby

Den första dagen på det (antagligen) sista sportlovet.
Jag vaknade upp hos Mickan kl 06.30, för att ta ut Trulsa och Shaggy på promenix, men icke. Danielle vakade själv över sin sjuka guldklimp så jag och Mickan kunde somna in igen.
Det blev en promenad senare med Mickan, Dannie, Shaggy och Trullan. Shaggy var lite sugen på Trulsa, men hon fräste av honom på bästa Dannie-manér.

Fredag och utgång med Maria. Förfest först hemma hos mig med mat och "pantertanter" som skulle svampa vin och skratta hela kvällen. Sedan förfest #2 hos Bettan med Maria, Linnea och Bettan själv. Utgången blev en blöt historia, men jag tror faktiskt att vi körde vår grej duktigt. Karin agerade hår/make-upmodell och var rena Heidi Klum. Jag parade tydligen ihop Sara med en skånsk elektriker och blev oxtokig på Sebbe.
Jag vet faktiskt inte riktigt hur slutspurten gick denna kväll, jag lyckades iaf låsa min telefon till PUK-koden skulle knappas in. (Det visade sig att jag försökte använda min bankomatkod istället) Maria skrattade åt mig när jag tog mig fram på gatan likt Anja Pärsson och skrek till mig: ANNA! Var ska du med dom där... SKORNA?! (Ja, jag hade min påskdojjor på mig och nej, det var inte skorna hon menade)
Jag med sällskap trippade upp till BK för mat i vanlig ordning, blev stannad av en polisbil där Stefan sitter och skrattar åt mig.
Mat            och          hemgång....

En pustig lördag som inte spenderades i Sthlm, utan i sängen. Den avslutades med en slapp soff-kväll framför melodifestivalen, Se upp för dårarna och Dodgeball. Sara på mat, mys och sovbesök.
Söndag och buss till sthlm tillsammans med herrarna, match mot AIK för vår del och en mycket mycket skön vinst efter en mindre skön match.
Dagens STORA: Dannie bryter två anfall på raken och KONTRAR på egen hand. Minen hon gör är oslagbar. Efter hejade vi på herrarna och lät som huliganernas pöjkar.
Natt hos Mikaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0