Nu

Måndag: Handbollsträning
Tisdag: Utebliven handbollsträning, ÖKK istället. Cox blixtrade till och blev handbolls(gym)hitler. Jag blev förbannad.
Förfest hos Lisa, utgång på Satin. Riktigt roligt! Emma var ute och lyste upp dansgolvet. Maria Frick 19år!
Onsdag: Uäh. Lunch med Maria, Dallas och Jossan i 2½ timme. Hockey i Västerås.

Anna pratar i telefon.
Publikvärd säger; Hej. Hälsa!
Anna fortsätter prata i telefon.
Okänd man kommer fram, ler igenkännande.
Okänd man: Hej!
Anna: eh Hej.
Okänd man: Jag var bara tvungen att komma fram och hälsa, då såg så fin ut när du stog där.
Anna: haha, eh. tack
Okänd man: Såg jag också okej ut eller?
Anna: Eh, jo. Det var ju trevligt att du kom fram och hälsade
Okänd man: Okej, va bra. Ska vi gå ut och prata i 2 minuter?
Anna: Nej, jag står ju och pratar i telefon här som du ser.
Okänd man: Vad heter du?
Anna: Anna
Okänd man: Jag heter Håkan!
Anna: Okej. Hej Håkan, jag ska återgå till mig telefonsamtal.
Håkan: I Västerås har du beskydd för resten av livet. Jag sitter där borta om du vill komma över.
Håkan försöker komma åt en kram innan har traskar bortåt med sin plastpåse.
Stoffe i telefonen asgarvar....

Idag, hjälpa pappa i badrummet, städa rummet, plugga, träna handboll.
Imorgon, plugga och hänga med Stoffe.
Lördag1: Sthlm till Johan, staden med Maria och hänga med Johan.
Lördag2: 6årskalas för kusinEbba, Träffa Robban som är hemma på besök, vinka till BB-Oscar som har varit hemma i Örebro en vecka och lyckats hålla sig undan, bli underhållen av Björn Borg (Stoffe) som ska på 40 årsfest med sporttema.
Söndag: Eventuellt handbollsmatch i Sthlm, mot Tumba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0