Oh nsdag

Onsdag, och dagar flyger förbi. Just precis idag är det 4 månader minus en dag kvar till jag står klädd i vitt, dränkt i champagne, skrikande och hoppande på stadens gator.
Studentstress? Nja, lite kanske.

Projektarbetsstrul kan komma att framkalla mindre allvarliga dödsfall om inte kameran går att laga, men vem är jag att måla djävulen på väggen?

Rumpan (ja, den brutna och nej, jag har fortfarande inte röntgat den) mår fortfarande inte hundra, men den är lite gladare idag. Jag hoppas att det kan tänkas gå över inom snar framtid.
Känner mig väldigt ledsen med tanke på handbollen, jag vill ju verkligen spela nu. Det är faktiskt inte alltför många matcher kvar och jag känner att jag vill göra mig själv nöjd med denna säsongen. Detta återstår att se. Jag ska eventuellt försöka träna imorn och se om jag svimmar eller om det faktiskt går att pressa sig lite trots stjärt-smärta.

Dannie: Nej, Alex har ingen blogg. Jag kopierade helt enkelt hans (enligt mig roliga) kommentar.

Onsdag: Pluggande
Torsdag: Fystest, plugg, eventuellt träning, eventuell solning
Fredag: prov, mentorsamtal, etik-arbete. Bowling + med Sara och grabbarna Kungsör
Lördag: Beror på fredagen...
Söndag: (Projekt) Middag hos farmor med familjen taikon, handboll (troligtvis från läktaren med Tuttas som är hemma)

Med tanke på mitt (ja, kanske tama försök) att se vilka som läste min blogg, så utgör jag inget större nöje på internet.
Konstigt. Men PD kanske läser min blogg flera flera ggr/dag, vad vet jag?

Kommentarer
Postat av: PD

Minst tre.

2008-02-08 @ 15:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0