preliminärt såattsäga

Alla hjärtans dag avklarades och överlevdes...
Jag fick en finfin klocka och chokladhjärtan av min älskade familj och sms som smälte island från nära och kära.

Skola med strulmorgon blev till en dag på staden med Mickan, där vi gick bet på jeansjakten.

Hem och sedan till idrottshallen för diverse svettande och stånkande, ja. På sidan av handbollsplanen såklart. Jag fick rycka in i försvar men det kändes som att rumpan skulle spricka så jag fick vacker göra det jag kunde vid sidan av.
Alexander Cox fick en alla hjärtans dag present av mig, ett par "nät-kallingar" med ett hjärta fram och "COX" på rumpan. Han kommer säkert bli jättefajn!
Min käraste vän fick ett halsbandshänge (likadant som jag köpt till mig själv) jag lurar mig själv att tro att vi har hittat ett substitut till 2:ans "bästishjärtan".
Sömn hos Mikaela och idag lättad! Sedan promenad i solskenet med Mickans galna vovve Shaggy på stora holmen.

Utgång med Maria ikväll
Kanske Sthlm med Mikaela imorgon och sömn och umgänge hos Johan "Bror, Bobbo" Adolfsson
Match för laget mot AIK, X på stadig läktarplats.

Kanske en våldgästning på hemvägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0