Talar ut

Det här är Anna X som talar ut....

Nej, jag gör det faktiskt inte hälften så bra som Mange S idag, men var gör det när jag är "en rolig jävel" som min pappa säger.

Talar ut? Eller helt enkelt göra slut?

Jag gör slut med onyttigheter, onödigheter, ovänner, osanning och otrevligheter.
Blir kanske inte alls en så bra helg som jag hoppats på... Sant eller falskt, kan nog inte besvaras förrän ikväll/imorn/på fredag.

Gick hem från Dannie igår, 35 minuter. Men benen gick lite som trumpinnar förbi Varberga och Markbacken, en flicka ska vara försiktig i mörkret.

2 pissprov i skolan och eventuellt ett tilläggsprov.



Maria
Jag finns här
En axel, en famn eller öron om du behöver
Står brevid dig genom ditt helvete

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskling

2008-02-27 @ 21:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0