Written by Alexander

I en snöstorm på väg hem från en handbollsmatch i Torshälla, Alex vid ratten, Dannie shotgun och har bråttom och Anna lite småseg....

Postat av: Alex

Som att lägga ut nakenbilder på nätet. De finns där i evighet vare sig man vill det eller inte. Nu ligger (det falska) påståendet om att det var jag som körde fel och eftersom ingen läser kommentarerna så skriver jag väl detta i onödan. Sant var att jag körde, men när bilägaren talar om för en att svänga vänster för att det står Örebro på skylten så följer man det.

Följande konversation är väldigt nära sanningen (D=Dannie, A=Alex, X=X):

D: -Sväng vänster!
A: -Varför det?
X: -?
D: -För att det står Örebro på skylten!
A: -Men...
D: -Vi ska till Örebro...
X: -?
A: -OK...(Svänger försiktigt till vänster)...känns inte helt rätt...
X: -Motorvägen fortsätter ju rakt fram!
A: -Det var det jag försökte säga. Nu får vi åka genom Lillkyrka och så...
D: -Fan!

Tre minuter senare

A: -Fan vad spårigt..men det är fint här ute...


Kommentarer
Postat av: Dannie

HAR ALEX BLOGG??

2008-02-05 @ 17:56:11
Postat av: Danne

Inga jävla fel att åka igenom Lillkyrka, Glanshammar och Rinkaby. PDs hemtrakter. Ni asfaltsbarn ska vara förärade att få njuta av sådan lantlig idyll. Bra val Dannie!

2008-02-05 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0