2007

Ska försöka dra mig till minnes och göra en återblick av år 2007 och dess bravader...

Året började med diverse strul då det precis hade tagit slut mellan mig och gossen, lite hoppigt fram och tillbaka under några veckor. Sedan bestämde han sig över en natt att flytta till Norge. Hejdå Orsa.
Handbollen spelades och det gick inte alls bra för oss i slutet, spelare flyttade/skadades/slutade, jag vill (egentligen inte) minnas att vi slutade 7a i serien.

2007 var året:
- då jag fyllde 18 år
- jag blev tagen (och släppt) av polisen 3 ggr
- jag märkte mig för livet i form av körsbär
- jag träffade grabbarna som var riktiga svin, varav en nu fungerar som vän
- det gicks en del på fest och krog
- bror flyttade till härlig lya i v-ås
- dannie och patte etablerade sig ordentligt som sambo
- mina härliga tjejer (och killar) fyllde 20 år
- dannie fick en ridtur av oss i 22 årspresent
- 88orna tog studenten
- problemen hopade sig och fick hjälp
- dumhet x2
- Frida flyttade till v-ås och hem igen (tack och lov att hon kom tillbaka)
- sommaren bjöd på hamsterfester tillsammans med Sara
- jag jobbade på fotbollsskola, Stadium SportsCamp och hockeyskolan
- jag inte fick jobb som subba på Subway
- äntligen fick operera mitt knä
- jag firade midsommar tillsammans med vänner utanför v-ås
- jag åkte till Italien med familjen
- äckelpäckel x2
- jag påbörjade mitt sista år på gymnasiet
- jag åkte wakeboard för första gången
- jag använde klänning och kjol utan att skämta
- jag insåg vilka mina riktiga vänner är

Mycket hände år 2007, vissa saker är värda att minnas och vissa saker får gärna falla i glömska.
Nu är det bara att blicka mot ett 2008 där vi ska åka till sälen, jag ska ta studenten, 88orna fylla 20 och sommaren ska bli det härligaste någonsin.

Kommentarer
Postat av: sarajullan

yes sommaren 08 ska bli den bästa någonsin!

2008-01-03 @ 23:34:03
Postat av: Cox

COX DÅ?

2008-01-04 @ 20:04:22
Postat av: Slungan

de var 2006 vi vart sambo faktsikt

2008-01-06 @ 14:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0