Grattis araS med tvilling-limE

Sara och Emil Juhlin, idag 19 år gamla.
Mest Sara då, eftersom det är hon som är min vän :)

Förövrigt, 3e dagen med feber dock börjar huvudvärken släppa. Panikångest över skolans alla inlämningar och prov, samt över att jag inte får träna.

Irriterad på det jag får höra från laget, det tar energi och tålamod och är så inåthelvete dumt. Trodde faktiskt mer om vissa där, synd att man ska behöva ha fel.

Har börjat så smått med omvandling av tanker osv, och hittills går det riktigt bra. Det har iofs bara hunnit gå 4 dagar, men det är ju alltid en början.


En IQ-kommentar utan dess like;
"Enäggstvillingar är en mutation, alltså något fel. Man kan säga att det är samma sak som spindelmannen. Eller nej, spindelmannen blev ju biten av en spindel. Enägsstvillingar är samma sak som X-men." (f.d Maria Blonde)

Och så, den konstigaste men ärligaste komplimangen till min mor på nyårsafton efter att hon har varit ute och gått:
"Mamma, jag säger inte det här för att vara ironisk. Det kommer verkligen från hjärtat. Du är en av få som inte är brutalt ful i långkalsonger"
- vilket följdes av att min far skrattade så han grät och mamma visste inte riktigt hur hon skulle ta det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0