Jag och Brittan?

Efter gårdagen visit på handbollsträningen då jag dels blev utskrattad p g a min mössfrilla (ingen konstig händelse då den liknade skit) men så fick jag också höra att jag var grå/vit/lila-hårig. Diverse skratt och kommentarer fick mig att fundera på om man ska göra en revolution á la Britney. Ska jag raka huvudet?

Nog för att jag använder silverschampoo men inte fan är jag lilahårig!

Positivt idag;
Mindre feber
Lyckat läkarbesök
Mycket lyckligt sjukgymnastbesök hos Uffe G. Tillbaka på handbollsplanen pronto!

Om kroppen och knoppen orkar blir det innebandy (denna jäkla "sport") ikväll, då detta är mindre troligt så kommer jag antagligen hänga framför tvn och kolla onlinen då bror spelar match.
Min kära vän PD bjöd med mig + valfri lättlurad tjejkompis till Satin för hårdrock, men bara för att man är ljus (vit/lila)-hårig så är jag inte dum nog att nappa på det. Det skulle vara för PD's skull men nu skyller jag på mitt febriga tillstånd.


Kommentarer
Postat av: Cox

Tror att det var hockeyljusen i taket på idrottshuset som gjorde det eller så var frillan lila. Tillbaka på plan, härligt!

2008-01-11 @ 20:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0