läget

Läget ligger till följande;
Tusen plugg att göra, jag vet faktiskt inte hur jag ska klara det utan att ta död på mig själv och min stackars hjärna.
Massa träning att ta itu med, jag är verkligen inte i form.
A-lags comeback efter skadan, nu är det bara att hoppas på det bästa.
Försöka komma underfund med vad jag själv tycker, jag känner mig lurad av mig själv ibland.
Sluta strula till det så förbannat.
Vara vän med mina vänner.
Match; Torsdag, Lördag? och Söndag? Vem vet, inte du. Vem vet, inte jag.
Kan bli en uppvisning i bowling med kumlingarna på fredag.
Otroligt jä-la förvirrad. Det är nu jag skulle vilja att någon läste mina tankar

Vad har jag lyckats åstadkomma idag?
Naturkunskap/Svenska C debatt om kärnkraftverk - check
Historieredovisning - check
Svenska C uppgift om Martin Luther King - check
Geografi A hemtenta - check
Projektarbete-grejer - check

Och så;
En nyinskaffad mobiltelefon - guld
Sommarresa bokad - Kos -08
"Utslängd" från naturkunskapen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0