nytt år, nya mål

2008 har inte än hunnit imponera på mig, men vad kan man begära av ett år som har så mycket att ge. Jag tänker då främst på sommaren med student och ingång i arbetslivet.

För att komplettera min lista, eller snarare förklara den för Dannie och plussa för Cox;
Jag VET att Dannie och Patte blev sambos 2006, men det är väl först efter ett år man kan säga att man är etablerad?
Självklart var jag dum och antagligen sinnesförvirrad när jag inte skrev med Alexander "Cox" Tårt-efternamn, som varit del av mitt 2007. Han placerade sig som damtränare där han skriker och härjar på oss tjejer, vilket fick till följd att jag kallade honom handbolls-hitler. All heder åt Cox som verkligen vill att vi ska "fixa det", han gör ett guldjobb tillsammans med Pinnen "the Magic stick" och Jörgen "Jugge" Nybom.

Året har hittills bjudit på en förfärlig men ändå trevlig 1a januari tillsammans med Mickan min Mickan, en väldigt trött 2a januari som till stor del sovs bort, diverse träning + solning på ökk, sminklektion och brutal sminkning på Make Up Store och Sara 19 år! Sara bjöd in till Greasefest där de flesta roligt nog gick in för utklädnaden. Jag ska lägga in bilder när jag först och främst har fått dem av Karin och sedan ska jag lära mig hur man gör.

Mål med 2008?
- Köra skiten ur Sälen v.4
- Spela klart handbollssäsongen utan problem med knähelvete
- Plugga duktigt
- Träna mycket
- Spara pengar
- ta STUDENTEN
- Komma ihåg födelsedagar
- Bli betydligt bättre på att höra av mig till de jag tycker om
- Skaffa jobb
- Åka utomlands
- Inte dojja ner mig i fördärvet
- Vara stolt över mig själv, med poängen att jag måste göra bra saker som gör mig stolt
- Skita i det onödiga som har tendens att ta mycket tid och kraft
- Träffa Lojsan
- Hälsa på de som flyttat från staden
- Göra Lövdalentrippen till en tradition
- Vara barnvakt så mycket jag kan åt Totte

sådärja, de kommer nog tillkomma diverse åtaganden på den listan. Men det är ju alltid en början..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0