dagarna nu

torsdag
träna
sola
dusch/lunch
jobba
middag på al forno med mamma och brorsan
frimis och dragshow med fashion pack på frimis med mamma, bror, anette, carina och agneta.
Dragshow var riktigt kul, fast jag kunde inte hjälpa att se min omkring och le med en tanke på min käre far. Lite irriterad blev jag också över en av dragqueensen, han förde sig nämligen mer som en kvinna än jag någonsin kommer kunna. Snygga ben hade han också... Emil fick en beundrare i en 20+ kille som gillade hans tröja och spanade in hans rumpa långt efter att han hade gått mot dörren.

fredag
sola
lunch/dusch
jobbet 14-19
kos-pepp med tjejerna hemma hos mickans pappa. grillat, tzatziki i massor och massa massa planering inför resan med stort R.

lördag
gympass
vid fint väder; bad och sol
grillat/äta ute
dricka drinkar

Ge mig sol på min lediga helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0