dan före dan före dan före dan före KOSDAN

Måndag och en ny vecka påbörjad.

Fixade till massa grejer efter jobbet i lördags och fick mig sedan ett samtal från Patte. Klart att jag gjorde honom till viljes, jag tog med mig Pettson till Ad för lite festande tillsammans med grabbarna. Spelet "shot" - absolut ingenting för mig. Vi hade riktigt kul där och det blev tillslut dags att dra oss in till stan och Klaras. Jag grenslade cykeln och tog mig inåt medan Sara letade efter sin väska som låg hemma hos hennes pappa. Big ups P! Klaras var sjukt, asmycket folk, roligt folk och återigen två härliga vakter.  Bror var ute och härjade lite tillsammans med Bobbo  och Rickard. Joel och grabbarna var ute, jag fick mysa litgrann. Det var härligt sådär i sommarnatten. Sällskap med vakterna till BK och sedan hemåt...
Jobb på söndagen, det blev till att cykla till marieberg där de behövde folk. Varmt och långt dit, men väldigt härliga kollegor. Hemåt blev det regn och hagel istället, mindre nice.
Fick också reda på att jag återigen blivit lurad. Ska man kanske lära sig snart? Det var synd, det var en härlig känsla så länge det varade... Synd om detta ska bli orosmoln på himlen, jag bara hoppas att det ger med sig.
Jag bakade en pizza och lade mig sedan och sov i soffan med fläkten på högsta växel. Mickan kom förbi och det pack-snackades lite och kollades lite i fotoalbum. Lite småplock innan det var dags att sova för att orka med måndagen.

jobb 09.45-14.30
hem, laga mat
fystester 16.30-18.00
massa plock hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0