GALET!

En busslass japaner, massa knäppta kort och autografer - på apoteket! Helt sjukt!

En man kommer in och handlar.
Han: Du vara micket micket beautiful.
Jag: Tack så mycket
Han: Du ha blå ögon och det blonda hår. Vacker!
Jag: Tack så mycket
Han: Vad heta du?
Jag: Anna
Han: kan du skriva upp den på en lapp? Anna, svensk och bra namn?
Jag: Javisst

Han är borta ett tag, går förbi flera ggr och kollar in. Kommer sedan fram när det är tomt vid kassan
Han: Du gift?
Jag: Nej, jag är lite för ung för att vara gift.
Han: Jag vill träffa bra svensk kvinna. Du vara micket micket bra. Som en blommor.
Jag: Tack så mycket
Han: Här du få mitt nummer, där är min namn och bara ring så vi kan bli kompisar
Jag: Ja, det får vi väl se
Han: Kan jag få ditt nummer?
Jag: Nejdu, det tror jag inte.
Han: Jag vill gifta mig

Jag lyckas komma undan med att ta en ny kund och försöker få iväg honom.

Herregud!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Billig som få! =)

2008-07-19 @ 07:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0