Gjort

måndag:
Jobb
Plock
Fystester
Jobb på Behrn Arena
Hem och ligga och lyssna på regnet, titta på åskan och vara smått irriterad på en dels brist på respekt (eller intresse kanske?)

Fystesterna gick helt okej, jag hade ju ingenting att jämföra med. Jag är inte nöjd med spänsttestet, brutalbänken eller beep-testet, men nu är det över för denna gång.

tisdag:
Upp tidigt
Städa
Packa
Handla
Harge med Lisa, Maria, Dallas och Joss.
Musikfixning med Mickan på kvällen

harge var guld, det såg lite småmolning ut när vi åkte iväg men det blev kanonväder! vi träffade några roliga gossar att spela lite boll med, men det gick ganska snart överstyr så vi återgick till att pressa och plaska för oss själva.
Lisa ville åka wakeboard och såg några grabbar som gjorde det, Dallas såg samma grabbar men hon såg att de hade pringles chips. Det blev varken wake eller chips för tjejerna trots Dallas:
"Simma ut utan bh, jag svär jag får pringles"
Vi försökte också köra lite genombrott i vattenbrynet, men man är inte så kvick i fötterna i vatten. Vi låg mest och sa "snart ligger vi såhär på Kos stränder."

onsdag:
träningspass 26 själv (massa löpning)
fixning hemma
stan med mamma, köpa böcker, växla pengar, apotek och teknikmagasinet.
hälsa på i ishallen
storshoppa på jobbet inför resan
jobba

Det var inte utan att man längtar tillbaka litegrann till sommarhockeyn, jargongen och alla härliga människor som jobbar där. Jag fick mig ju också lite mat och fick reda på att allt jag tidigare har klagat på har blivit åtgärdat i år när jag inte jobbar. Vad ger man för det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0