Irej Dojjan

Jag har fått dricks - på apoteket!
Vad säger du om det fröken Jämthed? ;)

Efter gårdagskvällens strul hoppas jag verkligen på bättre nyheter idag. Hoppas och håller tummar och tår.
Väckt av bror som ville ha träningssällskap men jag tog mig i kragen och körde ett pass, själv. Nu är buggarna dödare än dödast. Lite sollapande innan det var lunch och duschdags och iväg till jobbet där jag återigen möttes av Tessans glada ansikte. 
Efter dagens pass på apoteket ska jag ut och äta med min kära mor och käre bror på Al Forno, göttgött - kött!

Sara åker iväg idag och lever ut lite mer lycka - lyckan i linköping.

Imorgon är det förhoppningsvis sol igen så man kan bränna på lite innan man ska iväg till jobbet. Efter jobbet vankas det Kos-pepp med tjejerna. Vi har nu blivit 8 stycken.

Kos 2LAX8   1-16/8
Laguppställning:
I mål:
Mikaela "Mixs" Bergback. Bollsäker och hett temperament. Kommer lapa sol tills buggarna är svarta och att retas med greker är hennes favoritsysselsättning. Otroligt snygg i blågult, som självklart ska med eftersom att OS utspelar sig samtidigt.
V1: Lovisa "Lisa" Harfeldt. En utav jokrarna som hänger på till varmare breddgrader. Snabb på korta distanser, gärna med en solbränd bringa som måltavla. Inte så målfarlig men ett otroligt spelsinne.
Centerhalv: Anna "Dallas" Dahlberg. En som antingen absolut inte vill - eller absolut vill - ha kroppskontakt med. Den redan brunbrända blondinen som kommer ha klasar med greker efter sig. Målfarlig, snabb och stentuff i försvar.
H1: Sara "Pettson" Pettersson. Den andra utav två jokrar. Målfarlig, pilsnabb och en tuff motståndare att möta. Bjuder på en flygande uppvisning och ett solskensansikte.
V-halvback: Josefine "Jossan" Jönsson. "Liten men tuff" Yngst i uppställningen men kanske också starkast. Har återigen blivit brunett och kommer ge grekerna stentufft motstånd. Kommer se ut som en domare i sin då (troligast) svarta hudfärg.
H-halvback: Anna "X" Axelsson. Längst i sällskapet och troligtvis tyngst på Kos. Ska driva skiten ur grekerna med sina finter och tala domaren rätt med sin otroligt o-gramatiskt korrekta engelska. Blir troligast den rödaste i sällskapet.
Center: Isabelle "Bella" Behrn. En liten "upcomer" som drar till när man minst anar det. Håller Dallas lite i schack så hon ska hålla sig ifrån utvisningsbänken. En speedkula och kontrar på allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, nog för att jag är skadad, men hallå får jag inte äns vara med på bänken längre?? ;)



Aja får väl köra i min egna liga då;)

2008-07-03 @ 23:12:59
URL: http://mariafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0