jobb igen

nu är det återigen jobb efter en lite längre ledighet, därav bloggbristen. vad har hänt då? jag kommer knappt ihåg vad jag gör om dagarna när jag inte kan läsa om det i bloggen. det är rätt illa.

i lördags jobbade jag iallafall på apoteket shop, riktigt kul, tillsammans med lena som jag känner sen tidigare. sedan kom mickan och det blev ett fyspass innan gunnarsson dök in på middag. jossan var med och jag bara kände hur mycket jag saknar henne. ska försöka få till att åka dit tillsammans med stjärtan när lasse besöker linköping :)
söndag och träning igen, denna gång i ökk's lokaler innan vi tog oss mot marieberg för lite shopping. på kvällen blev det mamma mia på bio, vilken jäkla bra film! helt grym och man blev riktigt tagen!
måndag och marieberg igen tillsammans med mamma och pappa, lite småshopping och sådär. dannie kom förbi på kvällen för att hämta en film och prata lite, då kände jag liksom jag gjort på lördagen när det gällde jossan. jag saknar dannie, även fast vi pratar varje dag. att bara hänga tillsammans. men det går ju att göra någonting åt också, så ingen större skada skedd.
 tisdag blev en dag i solen med mor och far, jag och pappa lattjade lite bubba och man blev allt lite sugen igen. mickan kom och det blev träning igen innan jag, lisa och sara drog oss mot universitetet där det lirades beachvolley. efter volleyn var vi lite härligt sandiga och svettiga så vi och grabbarna tog oss till lanna för att plaska av oss lite. efter bad var det mat och sedan monopol med mongoregler hemma hos claes men jag förlorade iaf inte.
väcktes på onsdagsmorgonen av joel och vi skulle åka till harje och dyrka solen och njuta av vattnet. han, claes och hobbe kom och hämtade upp mig. en härlig dag med bollar, lek, vatten och massa sol. ja, jag blev rätt röd kan man säga. och det av två anledningar också, det här känns så konstigt. jag vet faktiskt inte hur jag ska handskas med det här.
martin och hobbe skulle inte med på festligheter på kvällen och stannade i trakterna medan jag, claes och joel åkte hem för att duscha av sanden och njuta av sommarkvällen tillsammans. efter många ändringar i planerna kom lisa och johanna förbi, hämtade med mig och släppte sedan av mig hos joel där det var VARMT! jag och claes la tröjorna i frysen, vilket var en av mina bättre idéer den kvällen. vi spelade ölspel och snackade ihop oss en del, sara ringde och hade blivit getingstucken på hemvägen. vad är oddsen för det? hennes fot var stor som en handboll så vi räknade bort hennes sällskap. claes förklarade för mig hur killar tänker, och är det sant så som han sa, så är jag nog rätt körd.
lisa kom förbi och lirade guitarhero, hon spöade både joel och claes, så skön är hon. sedan skulle det bära av till stan, jag hände på grabbarna till björnis där det var, BARA killar. nej, det är att överdriva kanske men mestadels gossar ute denna kväll. hade riktigt skoj ute, träffade lite folk man känner och dansade bort lite energi. på hemvägen stötte jag ihop med brorsans polare som kanske kan klassas som en av de snyggare i örebro. han var härlig och otroligt vältränad efter en försäsong med hela 2 löprundor.

har idag mått piss, inte på grund av gårdagen, utan en mensvärk som skulle drivit vilken kille som helst till självmord. man, man biter ihop och åker iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Dannie

det ska vara stora bokstäver efter punkt...

2008-07-25 @ 07:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0