lördag på jobbet

Gårdagens soliga dag spenderade jag i harje tillsammans med Mackan, PD, Henke, Frerra, Peppe, Jolle och Erika. Det var grymt skönt och vattnet var som en gåva från ovan. Frerra lyckades bada med sin mobiltelefon, straff på straff. Mackan ville knappt bada och inte sola heller. Jag stötte på massa olika kändisar, mamma och pappa, morbror, moster och kusiner, bobbo och Micke.
Vi drog oss hemåt och jag skulle fixa mat, fixa mig och sedan iväg med Lisa till Dallas på förfest innan hennes krogendebut. Maten gick bara sådär, jag tror att jag åkte på en matförgiftning light. Det måste ha varit det iaf.
Lisa segade en del och virrade runt lite, men till sist kom vi iväg till Dallas där det lektes. Diverse sms skickades till olika personer, så de som vet med sig att de fick sms utan någon logik kan känna sig delaktiga i gårdagens förfest. Lisa fick skönaste konsekvensen; hon skulle ringa på hos grannen och fråga om en rulle toapapper eftersom hon oavsiktligt ätit laxeringsmedel istället för huvudvärkstabletter. Och hon GÖR det! Jag vred mig av skratt!
Vi drog till Klaras där jag fick mig en liten överraskning i dörren. Köpte Dallas hennes första drink på krogen och minglade runt med alla TUSEN folk som var ute. Det var packat som en lagfest och VARMT.
Hade kul men det var som vanligt nötter ute och då kommer ju humöret fram. Tog en hemgång och lite smsande på hemvägen. Fick även tillfället att dela ut en riktig diss, det kändes skönt.
Jag vet inte om jag blev grundlurad igår, om inte så är det en fin vändning.
Jonas ringde inatt och var gråtfärdig över den vackra naturen i Smögen. Fick förövrigt ett jättegulligt mms av honom med en bukett blommor som han hade varit inne med på apoteket när jag tyvärr inte var där.

idag
jobba
laga mat
vattna blommor
kanske någon uteservering

fystesterna närmar sig. vad känner jag inför det?

Jag kan nog inte längta mer nu.
Söndag: Jobb
Måndag: Jobb, fystester och kanske en liten tripp på kvällen
Tisdag: Harje
Onsdag: Växla pengar, jobb, träning, börja packa
Torsdag: packa, jobb, packa, tagga
Natten mellan torsdag och fredag åker vi!'
Inte alls långt kvar till solen, stranden, havet, poolen, tzatziki, härligheter och utflykter tillsammans med mina härliga vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0