lördagsmorgon på apoteket

VEM går förbi apoteket med en aftonbladet under armen och ler glatt?!

HÅKAN HELLSTRÖM. Jag vet, jag vet. Det är inte Robbie Williams men det är det närmsta honom jag har kommit under min tid som apoteksarbetare...

den här dagen kan ju bjuda på allt.

Inte nog med att det är Mickans 20 årsdag idag! (Systemet kommer bli utplockat på nolltid.) Det är även dagen för hennes grymma 20 årsfest. Det kommer bli DRAG! I mitt sommarhoroskop igår fick jag ju också läsa att dagen kommer bjuda på härligheter för min egen del, men med den saken får vi nog se.

I alla fall,

STORT GRATTIS MIKAELA, 20 ÅR!
Dagen kommer bli grym och kvällen kommer gå till historien.
Du är en toppentjej och värd allt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0