måndagmorgon

teatern var riktigt bra, jag satt brevid en stackars liten kille i 5 årsåldern som blev rädd varje gång jag hoppade till. minsta kusinen Ebba tyckte att vargen var lite läskig men att det hela var spännande. jag var fascinerad över att man kan göra så mycket på en liten scen och ytterst lite rekvisita. de små skådespelarna var också grymt duktiga, förstå att vara 8 år och spela/sjunga för en stor publik. big ups!

jag och danielle har fått sota för att vi är så sköna, vi har båda två nackont efter lördags "väggen". men vi var ju sköna och vi hade ju kul!

hon och dojjan var igår på mamma mia (där min mamma är med som statist, är det coolt eller coolt?) hon syns väl kanske bara en tiondels sekund eller nåt, men ändå.

imorse vaknade jag 4 gånger, första gången jag trodde att jag skulle gå upp men snoozade 10 minuter. gick ner och åt frukost för att se att jag hade kollat fel på schemat och började en timme senare. det blev då frukost och sedan sängen igen, blev väckt och snoozade sedan 10 minuter ännu en gång.
Ja, jag älskar att sova. Min säng måste vara det underbaraste som finns, den gör verkligen skäl för namnet, Kärleken.

Kommentarer
Postat av: Malin Franzon

Så det var Ebba som var rädd för vargen va? ;) Haha

2008-07-14 @ 15:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0