Sista dagen i öret

Mickan kom och sov hos mig igår, började kolla över packningen och sådär.
Smärtsam erfarenhet gjorde att sömnen blev mindre njutbar, men det reder sig. Fick lugnande svar på undersökningen och sedan en glass och lite gliringar på hockeyskolan igen.
Marieberg och inhandling av diverse inför resan, det sista! Hem till Mickan för mat och sedan bank och forex innan det blev en glass på marieberg och massage i massagestolen på SIBA.
Nu blev det åter jobb ute på apoteket på marieberg, det gör mig ingenting. Förrutom en sak som grämer mig, jag fick inte träffa Tessan innan jag åker.

För, jag vet inte om ni har missat det men VI ÅKER INATT!

2 underbara veckor i sol och värme, hav, pool och bad, strand, solstol och bränna, nattliv, god mat och så inte att förglömma, det underbara sällskapet!


Kommer man sova överhuvudtaget det närmaste dygnet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0