småskoj

Bättre en hängmatta i parken än hängpattar till marken...

Det var en gång två blondiner som satt på en sten ute i Skärhamn en natt. Då sa den ena:
- Undra vad det är längst till, månen eller Gävle?
Då sade den andra:
- Eh, seru till Gävle eller?

Vi befinner oss på en skola för blivande läkare. Två manliga läkarstuderande sitter vid mikroskopet och undersöker sperma. En ung tjej för inskolning går förbi, även hon blivande läkare.
- Vad tittar ni på? frågar hon.
- Eh... Saliv, säger en av killarna, aningen skamset och pojkarna går snabbt därifrån.
Tjejen sätter sig ner och tittar i mikroskopet, då överläkaren till eleverna kliver in genom dörren.
- Nå? Vad kikar vi på här, då?
- Saliv, svarar tjejen och visar sin lärare.
- HMM..., säger läraren. Det blir nog till att borsta tänderna bättre i fortsättningen!

Tycker ni att det är varmt här inne kan ni ju alltid svälja, för då har ni ju svalt

Två småpojkar satt och skröt om sina respektive pappor. Den ene sa:
- Det var min pappa som byggde de schweiziska alperna.
- Det var väl ingenting, säger den andre. Det var min pappa som slog ihjäl Döda havet...

- Gumman lilla, sprit gör dig vackrare, sade hennes man vänligt.
- Men jag har inte smakat en droppe.
- Jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0