sold

okej okej, det var JAG som tyckte att vargen var läskig på teatern. tack kära kusin för att du kom ihåg det ;)

två lediga dagar har gått, och vad har jag gjort av dem?
i tisdags sov jag riktigt länge för att sedan åka till kumla med mamma, tanken var att njuta av solen men det blåste nåt så grymt. jag fick iallafall träffa cricke och det var ju länge sen. sedan var det tryckeridags med handbollen, jag och dannie slog rekord med 54. så sköna är vi! när jag och mickan hade bestämt oss för att det var alldeles för sent att träna ringde maria och fick med mig på förfest hemma hos joel. där och då blev jag såld...
det blev en lugn utgång på satin med många härliga människor. en liten efterfest och sedan matpromenad, långt snack och sömn. lite brottning på morgonen innan det var dags att dyrka solen och sedan återigen jobba på tryckeriet. idag var det jag som var skön, 70 st! beat that!

jag var som en fnittrig tolvåring, det är ju inte okej för en kvinna av min kaliber. haha

Kommentarer
Postat av: Dannie

det är såå jä'vla mycket fusk!!!

2008-07-18 @ 07:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0