tidsfördriv..

en gång är ingen gång, två är lika med noll. händer det en tredje gång att man hamnar lite snett, är det bara att börja räkna om från nummer ett - samvetets ekvation. om det ändå vore så ibland...

- vatten är gott, bra och nyttigt - och gratis
- dannie har en garderob full med snygga kläder, men ingenting att ha på sig
- mickan är inte längre tonåring, hon är härmed fyllda systemet.
- göteborgska måste vara den skönaste dialekten
- 18 dagar kvar till 2 veckor utav sol, bad, fest och härligheter
- ikväll smäller 20 årsfesten av på kåren
- undrar hur "köttstycket", som krille skulle ta med till mig, är.
- bror har varit på efterfest med Milton, H&Ms ägare och NHLproffs, "så cool är han i Båstad"
- pappa har kommit hem, nu är väl allt som vanligt igen
- jag jobbar min första heldag idag

roliga saker:
"champagne ska vara torr, kall och gratis. Jag, jag är varken torr eller kall men jag är gratis"
"zlatan är kung på kubb, han försöker filma"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0