uppdrag granskning

det blev pizza i onsdags, och det blev ALL THAT! tobbe kom över och berömde också min kokkonst, dock inte lika mycket som jag själv gjorde. vi drog på en film enligt hans smak, 10000 BC. den var riktigt bra och vi hade det trevligt tillsammans. jag har saknat hans sällskap. efter lite hjälp med hans onda rygg åkte han hem till boga och sin nya lägenhet som är möblerad med en tv och en säng.
torsdag och inget jobb, då blev det lite garderobspovning inför resan och sedan några timmar i solen tillsammans med lite böcker.
sedan var det dags att åka till ÖKK för dagens styrkepass tillsammans med mickan. det gick helt okej, dock tungt i magövningarna. kan man få en överbelastningsfraktur på revbenen genom BW-övningar? ska ta upp det med kollegorna :)

sedan var det dags för mickans överraskningskväll som hon har varit så nervös för. vi började med att synda med mat från McD och sedan bar det iväg över storbron med cykel, ställde cyklarna utanför bishop och där blev det på med ögonbindel till allas förtjusning. det blev en del blickar när jag ledde min tillfälligt blinda kompis över staden. vi hamnade i wadköping för att kolla på teatern "i väntan på waddå". grymt rolig! vi skrattade mest åt tonåringarna, östgötarna och zlatan som hade fotbollsskola utan boll och försökte sedan filma i kubb. det är något jag ska nyttja nästa gång jag ska spela det ädla spelet.
pitstop hos mickan och upphämtning av skrivmaterial och sedan på med bindeln igen. denna gång gick vi till frimis för att åter se fashion pack. det blev också en succé och jag hoppas att mickan var nöjd.
mamma hade ringt ett par gånger och var orolig därhemma.

vaknade idag och skulle somna om, det kunde ju jag drömma om. mamma hade andra planer, det blev ett långt allvarligt samtal som jag tror att bägge blev nöjda med tillsist. hon skjutsade mig till jobbet, och här står jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0