ovanligt

inatt har jag inte letat tjuvar med baseballträ i trappen mitt i natten, eller okej. jag satt uppe ett litet tag kanske. det finns konstiga människor överallt.

gårdagen efter jobbet bjöd på träning med mickan, tungt som satan men skönt när vi var klara. efter det kom maria och hämtade upp för grillning och lite mys uppe vid universitet tillsammans med grabbarna. riktigt trevligt men känslan var allt bra konstig. jag är inte van vid den, det känns inte som jag.
joel skjutsade hem mig och sedan blev det lite uppesittarkväll inatt igen fast absolut inte lika länge.

var uppe imorse och tränade själv, fyfan va dum man måste se ut när man hoppar omkring och gör de där övningarna. men, de tar som satan. mina ben är helt bedövade och jag har nu två pass kvar denna vecka, jippie! :)

ikväll kommer mamma och pappa hem och jag tänker njuta av en lagad middag som jag själv slipper göra och sedan är det bio med kusinMalin som övernattar i örebro inatt. gosgos och imorgon är det jobb på apoteket shop och om det sedan är bra väder blir det beachhandboll och något härligt på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0