Ny dag

lördagen bjöd inte på sol, därför inte heller bad. istället tog jag och mickan med oss våra mammor till vingåker för lite shopping.

jag köpte:
tiger jeans
jeanshängslekjol
herrskjorta
solglasögon
slips
jeansbälte
två par skor

kvällen var mysig och avslutades tillsammans med mickan på pitchers.

söndag
mer shopping, på lager 157 denna gång
jag köpte:
jeansshorts
linne/tunika
linne
munktröja

sara pettersson fyllde 20 och vi skulle fira henne, det gick bra ett tag.
träning och dödspass 16, det gick bra med mickans peppning. det blev sedan en utgång vars utgång vi inte ska prata om. jag mådde piss, grät och ringde för att prata med alla. nu ska det bli en förändring.
tack alla ni som hjälpte mig.

måndag
städa upp lite utav min röra
vinka av bror och bobbo som drar sig mot tonkas stuga-halmstad-båstad
pratade lite med min bästa vän som är tillbaka på jobbet. hon säger precis rätt saker för det mesta, idag var en sån dag.
pratade även med mickan och lite styrande utav festen som går av stapeln på lördag. vad hon ska firas!
jobb nu och träning ikväll innan jag ska ge mig på att laga mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0