working woman

Nu är första dagen på Apoteket avverkad, och jag vill själv (lite stolt) påstå att det gick helt okej. Kan det vara världens bästa början på första dagen på jobbet när jag möts av en glatt vinkande Dojjan som sedan satte mig in i rutinerna i medicinhimlen.

Det gick bra, kort och gott. Jag ser fram emot att jobba där, alla var snälla, de flesta kunder väldigt trevliga och jag är faktiskt inte så ful i förkläde som man kan tro.
Mådde pisselipiss när jag cyklade hemåt, åt lite och försöka sedan vila vilket mamma satte stopp för. Åkte iväg för att fixa min telefon (igen) och nu har jag en lånetelefon men mitt alldeles eget SIM-kort. Ge mig era nummer gott folk, er som jag kan tänkas ringa.
Träning, tungt i benen idag. Dusch, mat, allsång och morden i midsommer med mamma och Mickan.

lyckliga medmänniskor
Sara är lycklig, jag är glad för hennes skull.
Lisa och SaraP ska med oss till Kos, jag är glad för allas skull.
PD har semester, jag är glad för hans skull.
Emil är kär, jag är glad för hans skull.

Dojjan har egen "flat", jag är glad för hennes skull
Dannie ska till STHLM med sin Patte, jag är glad för deras skull



Dannie har rätt. Men jag var lycklig i den drömmen...

Kommentarer
Postat av: Dannie

Klart d var men gör nåt åt det då!! Vill du mitt nr?? =)

2008-07-02 @ 18:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0