3

Gårdagen blev inte som den var tänkt, tyvärr så är jag inte jätteöverraskad.

Vaknade idag och tränade mig litegranna, dyrkade solen och hjälpte mor med lite studentfix. Jag fattar inte hur vi ska få plats här, men finns det hjärterum så finns det rövrum, eller nåt?
Nu väntar jag på min blivande sambo för 3 dagar, Jenni kommer hit och lever Axelsson-livet. Vi får hoppas att hon klarar sig utan bestående men.
Dags för avslutningsmiddag i Havet ikväll med klassen, B5 och lärarna. Vattenfast mascara är ett måste och näsdukarna ligger i handväskan tillsammans med min otroligt vackra dikt.
Att man kommer gråta ikväll, känslig som man är.

Imorgon blir det väl lite träning på morgonkvisten, fika med kusin och sedan en härlig kväll med min underbara klass, kubb, filtar, gitarr och myspys.
Onsdag och VI-kampen, nu ska vi hålla vår heder och avsluta med flaggan i topp med en vinst för SPI. Kvällen kommer spenderas i Odensbacken med lövning och pyntning.

Torsdag:
Champagnefrukost hos Jens
Studentkort : 09.50
Hjalmar Bergmanteatern
Havet
Utspring: ca 13.00
Massa kramar och tårar, kort och skratt tillsammans med alla jag tycker om
Kortege och åka flak
Hemma och äta mumsig mat och träffa alla mina pärlor
Frimis och studentmiddag: 18.45
Stadsparken: någongång efter 02.00

NU KÖR VI!



Jag kom igår på vem som är min absolut bästa vän, och det är någonting som jag inte tror märks utåt. Jag vet inte ens om hon själv vet om det, men det blev övertydligt igår.
Såere :)

Kommentarer
Postat av: Dannie

Ja men då vet jag!!!

2008-06-03 @ 14:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0