4

Det är helt sjukt! Sjukt, i ordets sanna bemärkelse. Jag (och massa andra såklart) tar studenten om bara 4 dagar!

Tisdagen blev till glasskväll hemma hos Mickan och te för min sköra hals.
Onsdag och då åkte jag ner till träningen för att visa upp mig och vara tillräckligt sur för att inte kunna träna, hemåt och sol igen.
Torsdag och frisörbesök, jag blev rätt korthårig faktiskt. Tydligen ingen skola eftersom jag blev hemskickad av lärarna för att jag inte hade nåt där att göra. Vad gör man? Åkte till MQ och köpte en skjortklänning och sedan hem för att dyrka solen innan jag åkte ner till träningen för att återigen inte kunna varken göra tester eller träna. Hem till Mickan för att slinga håret och sova till klockan ringde grymma 05.15.

Hem för att sova och sedan ta studentkort, shoppa lite med mor och sedan åka och jobba med Mickan på Kåren. Sjukt mycket folk, sjukt varmt och mitt heta temprament gjorde sig tillkänna några gånger. Jag fick även en klädsam fläskläpp och ännu en rolig raggningsreplik.

Okänd man 30 plus: Jobbar du här?
Jag: Ja
30 taggaren: Vad synd, jag som tänkte ragga på dig. Men nyktra tjejer brukar inte tycka att jag ser bra ut
Jag: Självförtroende är ju otroligt charmigt. Att ha stake är ju optimalt när man försöker ragga.
30: Jo. Jaha, men är allt bra med dig. Går det bra att jobba ikväll och sådär?

Herregud...
Lördagen spenderades vid kumlabadet tillsammans med Micks, Frick, Kusin med pojkvän. Det dök även upp andra kändisar i poolen och Cricke höll vakt.
Tittade på Lisa som skulle på bal och var så vacker att jag började gråta. Högslående middag och sedan hem till Larrsa för mys, kubb och vänskapligt drickande i sommarnatten.
Fick åka rallybil hem och sen blev det en del telefon...
Sömn, sol och den långa ovärda väntan idag.

Nu börjar snart mitt livs vecka.

http://www.youtube.com/watch?v=aCosyA3EiJk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0