done, done and ahead

Midsommar firades tillsammans med min kära vän Lisa i skogarna vid fagersanna. Till sällskap hade vi Matilda, Lo, Filippa, Viktor, Magnus, Björn, Hallon, Fia, Matilda, Anders och Martin. Det grillades, det dracks, det strulade en del, det spelades beachvolley, det spelades brännboll, det badades och ja, det firades smått midsommar helt enkelt.

Jag är glad att jag följde med Lisa, jag ville vara där för henne och samtidigt roa mig själv lite.
Nu står jag bakom dig och gör allt för att du ska upp i toppen igen. Jag älskar dig gumman.




Massa träning är avklarad, och ännu mer återstår. Men det ger, fan vad det gör. Träningsvärken hinner aldrig riktigt försvinna och benen bara växer. Jag undrar när jag kommer kunna gå nerför en trappa utan att tänka "fan, om jag ramlar kommer det gå snabbare och ändå göra ungefär lika ont"



På lördag är det dags för min "storebror" Roberts bröllop. Han är så värd all lycka han kan få, så mycket som han har gjort för min familj. Nu gifter han sig med sin Pernilla och har fått två underbara barn, Love och Pelle. Jag är så lycklig för hans skull.
Efter bröllopet och middagen bär det iväg tillsammans med Mickan och Lisa till Gävletrakterna där vi har blivit bjudna till fest. Vi har ingen aning om vad som kan hända, men vi ska ge allt och bara njuta av att komma ifrån Örebro, träffa nya människor och ha det härligt tillsammans.



Idag är det 39 dagar kvar till planet lyfter 06.40 från Arlanda - mot Kos och två härliga veckor. Det ska solas till tusen, badas och lekas, festas och tränas och bara ha det sjukt, brutalt, massivt och underbart ROLIGT!
Jag, Mickan, Maria, Jossan, Dallas och Bella drar iväg - kanske med en eller två jokrar. Oron i lägret har lagt sig och nu är resan också betalad. Jag ska verkligen iväg, två hela veckor med SOL, bad, härliga vänner och mina egna galna idéer. Hörni kräker, här kommer vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0