Friday

Började dagen med frukost i sängen och Bodyguard för att sedan sätta mig här vid datorn och klicka runt lite.
Detta fick jag reda på:
Jag är så nära pank man kan komma - tur att jag har två löner innestående, men det skulle ju underlätta om de kom tillhands.
Danielle kan få mig att gråta med lite ärligt svart-på-vitt - glädjetårar eller kanske lite rörd?
Facebook bombar mig med mail och jag fick även ett lovande mail från Grekland om jobb.

Efter min första riktiga träningsvecka känns allt helt okej, visst jag kan knappt gå nerför trappor eller i nerförsbacke med min brutalt ömmande lår, men jag står ju fortfarande någorlunda stabilt.
3 fyspass gjorda denna vecka, 2 handbollspass och idag är det dags för styrkepasset. Mickans och min överrenskommelse står fortfarande skriven i sten och 2 kilo har redan kyssts hejdå. Jag och Mickan tog oss till Brickebackens IP igår efter träningen för att jag skulle uppfylla något kriterie som Victors fotbollsfru. De vann ju såklart, jag, Mickan och Johan tog åt oss lite ära. Johan har anmält sig frivillig som kock till ÖSÖ Handbolls damlag nästa säsong, han säger sig vara en riktig hejare på att rulla köttbullar. Som betalning kräver han endast att han får en kombination uppkallad efter sig, jag låter den heta "Kalas-Claes" tillsvidare. En överraskning var att se lilleTim, Orre och "En liten del av skogen" spela i Garphyttan tillsammans med andra mätta fotbollspappor.

30-årsfirande ikväll på Strike för Johan tillsammans med pappa, farbror, kusin och alla hans vänner. Kommer jag vara skön eller kommer jag vara skön? I egenskap av yngst i sällskapet så borde jag få alla handikapp man kan få inom världssporten bowling.
Stugtripp imorgon, hoppas på härligt väder och roligt sällskap. Självklart en Sverigevinst också, men nu är ju farmors älskling igång med målskyttet så det ska väl kunna gå vägen. Heja [SlAtan]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0