inte okej

Fredagen blev en trevlig kväll i Mickans sommarstuga med grillat och någon cider innan vi drog oss hemåt i sommarnatten.

Lördag och först bröllop, de kom bara in kyrkan - då började jag gråta. De var så fina och så lyckliga.
Middag och tal, allt var jättefint och jättegott. Jag började såklart att gråta ännu mer och sökte sällskap av de andra våtögda i form av mamma och Ingrid.

Mickan och Lisa hämtade upp mig för att dra oss mot Gävle där maskeradfest skulle hållas. Bilresan var nog ett av de roligare inslagen.

Gävle i plus/minus:

plus
alla roliga utklädnader
kossan
badtunnan
ryss-horan
Mickan och Lisa
allt roligt fram till 03.00
den mörka prinsen

minus
mobilen borta
sprit uppdrucken av fel personer
svarta timmar
hala golv
idiot-elvis
fylleidéer
att vakna där
idiotfolk

Ge mig min mobil tillbaka! Piss på't!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0