Livet som arbetssökande

Nu har jag tagit studenten. Japp, en dag, ett dygn snarare - och sen är skoltiden bortblåst för denna gång.
Dagen var underbar, oförklarbar och helt brutalt grymt rolig!

Champagnefrukost - Mozze är vår kung. Jättetrevligt, lagom fullt och riktigt gott. Stämningen på topp och härjning utan dess like upp till virginska och fototagning.
Fotot blev så småningom taget, Liselotte, Bosse och Roger var där och de fick sina presenter. Snabbt till Systemet innan Hjalmar Bergman och världens grymaste avslutning. Stämningen var på topp och Elias ägde scenen. Jag och Jenni blev uppropade på scenen för att få stipendie, riktigt oväntat.
Till skolan och betygutdelning innan det var dags att springa ut. Sjukt, sjukt kul och där stod alla mina älskade med blommor och plakat.
Flaket - en GRYM upplevelse. Jag älskar't!
Hem och mingel med alla mina underbara medmänniskor innan det bar iväg till frimis. Sjukt lång, men underbart rolig kväll. Tog med mig grabbarna till stadsparken och där träffade jag inte många ur min klass med dock många andra.
Gick in genom tulpangatans gränder 05.30. Jag har tagit studenten - fyfan vad jag är bra.

Jag vill tacka min klass, SPIA5, för 3 härliga år. Jag fattar inte riktigt att vi inte ska gå tillsammans mer men jag hoppas att se mycket av er ändå.

Jag vill tacka mamma och pappa för ALLT de har gjort för att göra min dag så sjukt bra. Tack också älskade bror, du gör så mycket för mig.
Jag vill tacka min släkt och mina vänner för alla fina presenter och bara att ni var här och firade den dagen med mig. Det betyder massor!



Jag avslutar den här bloggen med en hyllning till min bästa vän (som ibland skriver en kommentar här)
Danielle Sillrén. Hon stod där med öppna armar och tog emot mig, hon grät en liten skvätt, hon och hennes Patrik gav mig världens finaste halsband.

Viktigast av allt - HON PISKADE SKITEN UR POLISFYSTESTERNA FÖR ATT HON ÄR SÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0