mindblowing

Fredagen blev riktigt rolig, även om inblicken i livet som 30-åring gjorde mig lite skraj. Men folket var ju sköna, otroligt viga och en del riktigt förfriskade. Det blev en stugtripp på lördagen tillsammans med Lisa, Mickan och Hanna. Rätt okej väder, skönt i vattnet, pissförlust i fotboll men tusen tusen mat. En idé som slutade med 2,5 timmes tröttsam men segerviss lek innan vi rumlade i säng.
Fotbollssöndag, igen och Turkiet imponerande heta i slutminuterna. Sov oroligt, var ute med Shaggy som blev rädd för åskan, pratade lite med den heta som låg hemma och var ledig, hem och sov och sedan träning med Mickan, mat och sedan fotboll igen. Matchernas match; Real Örebro - Öfvre Adolfsberg. Öfvre vann, real var äckligt sura på dommaren och det hela var rätt kul. Jag är, efter överrenskommelse, spelarfru åt Victor eftersom hans flickvän inte är intresserad av fotboll. Så jag satt där trogen i min knallgröna Öfvretröja och var stolt över "min karl" som gjorde 2 mål.

Morgondagen:
Promenad med Shaggy, banken med mamma, jobbsök och städning hemma, träning med laget och kvällspromenad med Mackan.

Midsommar?
Vad ska jag göra?
Det finns diverse alternativ, men frågan är vad det är värt...

Jobb?
Kan man söka mer? Imorn ska jag gå loss återigen...

Kos?
Resan ska betalas på söndag. Lite småirritation i lägret. Ingen större koll längre känns det som. Fan, inte så som det ska kännas.

Gävle?
Inte mycket till frågetecken, förutom hur sent vi kommer komma upp. Kommer bli en sjukt rolig helg!



Var har Maria Frick tagit vägen? Har Sara Juhlin gått under jorden? Är alla människor i den här staden kära? Hur kan Sverige släppa in det sista målet mot Spanien? När var senaste gången bara jag och Dannie hängde med varandra? När ska jag lära mig att inte pilla på sår? När ska mitt hår få volym? När ska jag sluta vara så blåögd? När var senast jag sov djupt och drömlöst? När ska jag få kontroll över min ekonomi? När kommer pappa vinna på tipset?

så mycket frågor - så lite svar

Kommentarer
Postat av: Dannie

Strul strul strul.... Det är såhär när man tar studenten och kliver in i vuxenlivet. Då får man många frågor och problem

2008-06-17 @ 07:20:42
Postat av: sarajullan

var har min anna x tagit vägen? :(

2008-06-19 @ 03:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0