tomorrow, today will be gone

dagen började tidigt och relativt produktivt; upp och åt frukost tillsammans med sportdelen - min enda vän på morgonen. Lade mig återigen i sängen för att slöa lite, städade sedan lite och la mig i solen en timma innan det var dags att packa och åka hem till Mickan för att rasta jycke. Envisa hund jävel, han fick mig att bli skrattad åt både en och två gånger. Väl tillbaka gav jag mig på matlagning via microvågsugn och gick lös på dvd'n som inte ville fungera. Istället blev det Harry Potter och lite småsömn tillsammans med Shaggy i fåtöljen.

Träning och ja, det kommer kännas att kliva upp imorgon.

Morgondagen, ja. Vad kan den tänkas bjuda på?
Jobbjakt
Förhoppningsvis lite sol
Hundpromenad
Styrketräning
Fotboll och mat tillsammans med Mickan och MammAnn.

Kanske, kanske har fixat till ännu ett roligt alternativ till midsommar. Det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0