ändrade planer

Jahapp, min härliga helg blev inte precis som tänkt.

Fredag och match. En riktig pissematch och ja, min insats går inte till historien som en av de bättre. Vinst som vinst i tabellen, men den svider lite själen.
Fick reda på att det skulle bli inventering eftersom det bara hade dykt upp 7 st på fredagskvällen. Så, upp kl 05.25 för att åka med min ängel till mamma som hjälpte till.
Hem kvart över 7 för att det var färdigräknat och inte tillräckligt med dosor till alla närvarande.
Färskt bröd-frukost. Sova. Vakna. Sova

Eftersom min linjekollega igår, Dallas, skadade sig och haltade runt i ostdisken så blir det b-lagsmatch för mig imorgon i Västerås. Positivt är att bror kan komma och kolla och att jag har chansen att prestera bättre än gårdagen. Hacka gurka á la X och ta b-laget till kval, det är väl inget dåligt mål med en söndag? Jag och Polismammsen Emma ska försöka leva upp till våra egna höga tankar om oss själva och göra minst 7 mål var.

Ska göra mitt bästa för att bryta min och Marias trend med att skada oss på b-lagsmatcher.

Alltså, ingen utgång ikväll. Outfiten får vänta till bättre tillfälle. Istället blir det melodifestivalen tillsammans med Frida och hennes Johan, coca-cola och... russin?
Inte heller fick jag efterlängtat sällskap denna helg.

Vad är det för likhet mellan Anna och en toalett?
- Bägge har blivit spolade!


Självömkan åsido. Jag måste börja lära mig av mina misstag.


Inte för att fjäska, men hon är det bästa som finns!  (`v´)
Danielle Sillrén, du är min kompis ;)                         `v´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0