Byt bröd

Vad sägs om att jag ska lära mig göra smartare val?

Byta bröd - check
Åka på spontantripper till Boga by night - nitlott
Löpträning tillsammans Dannie - snart check
Att efter 1a april byta godis mot grönsaker - återstår att se

Jag funderar på att börja prenumerera på Moore. Den är ju faktiskt riktigt rolig att läsa. Jag blev dock besviken när det stod att Helen var blondbomben från Örebro. Är inte det jag? Kan man läsa en tidning med falska underlag?
 - Skämt åsido

Efter gårdagens afton stog det klart att det här kan bli jobbigt, med flera olika anledningar. Det är ju synd. Jag hoppas att det är något som är värt att jobba för, men jag vet inte. Jag vill inte alltid vara den som måste jobba för't, men jag är ju inte den som är den. Eller?

Kommentarer
Postat av: PD

Bo hemma hos mamma och pappa drar ju tyvärr ner blondbombs-poängen lite.

2008-03-24 @ 19:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0