I brist på annat

Det kommer säkert inte tyckas som något sammanhängande syfte med denna blogg men jag skriver den för mig själv då.

Projektarbete 1 - KLART!

Jag fick igår frågan: "Vad vill du ha mest av allt just nu?"
Svaret blev: MVG på projektarbetet, någon som håller om mig när jag ska somna... och mindre fötter!

Just det där med sovandet har åter blivit en öm punkt, ligger och snurrar och drömmer sedan mardrömmar. Inatt handlade om en maffiakidnappning och ja, den historien är det sjukaste.

Saknar vänner som vet hur jag känner
Saknar en kille med normalstor pille
Saknar kroppkalas som ser ut som ett timglas
Saknar en tjej som har gjort en dum grej
Saknar solen och att guppa i poolen
Saknar skratt och en lila kravatt
Saknar dig och allt du gjorde för mig
Saknar en hund och en apelsinlund
Saknar saker att göra, det kanske ni kan höra


Saknar hon hjärna? Vilken jävla stjärna.



Så roligt har jag ibland.

Nu: Stockholm, Hovet. I sällskap med Dannie och Tessan (Frida som mentalt sällskap) och se Adam Tensta och Rihanna.
Roligt? Mhm, rätt så!

Heja B-laget ikväll. Klipp Vadstena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0