Klar't och betar't

Jag började dagen med att försova mig, sedan stressa så att jag blev illamående. Herregud, hur känslig får man bli?
Jag lyckades i alla fall bränna en skiva (helt SJÄLV!) med projektfilmen, skriva loggbok, träningsdagbok och städa mitt rum. Cyklade sedan så fartvinden var farlig till skolan där vi fick en "fri uppgift", och frivillig musikal. Jag lämnade i alla fall in projekt-filmen och en bilaga och skulle sedan cykla hemåt för att äta lunch. Jag fick Mickan på tråden och kilade upp för att mumsa lite kladdkaka som förrätt och sedan styra cykeln hem till Mellringe igen. Det var meningen att jag skulle plugga, ja.
För det första var jag jättehungrig, för det andra hade jag fått prev från Polismyndigheten i Örebro Län (hjälp!) för det tredje så somnade jag in i ca 2 timmar.

Jag skrev en "att-göra-lista" på skolarbeten och den blev sorgligt lång trots endast en (egentligen två) rester. Men första strukningen är redan gjord! Krönika om föreläsningen av Ulf Karlsson - check!

Intensivt sms:ande. Seriositeten ligger verkligen på topp.

Sen kvällsträning
08.00 morgonträning
Plugg-dag i skolan
Redovisning av etikarbete
Föreläsning om alkohol och idrott
Hockey!

Tre olika inbjudningar på lördag. Synd att man ska slitas av att vara så populär. (ironin rinner nästan)

Matchernas match på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0