Påskharen springer inte snabbare än mig

Glad påsk kära vänner och de som jag inte känner.

Skärtorsdagens kväll spenderade jag tillsammans med Tobbe. En upplevelse som jag inte missunnar någon; Arboga by night. Filmer, chirre och cola och ett trevligt sällskap gjorde att tiden sprang iväg.
Några timmars sömn och en armbåge i ögat senare så fortsatte filmfestivalen och sedan frukostshopping på konsum. Hem till Örebro för middag med mamma och pappa och sedan lite halvdegigt tills Mickan min Mickan dök upp med ett påskägg. Hon vet vad hennes kvinna behöver :) Sen så tjatade hon så inåt så hon fick hålla mig sällskap när jag gick ner till bastun för att duscha. (Ni som känner både mig och Mickan vet att jag fick be henne följa med för att inte behöva gå själv)
Förfest light hemma hos mig med Tobbe, Maria, SaraPe, Henke och Markus. Utgång på Klaras och godkänd outfit av Olof. Ingen höjdarkväll ute trots att det var många härliga ute. Det var alldeles för många ohärliga också...
Top 3
"Meh, sluta puttas. Ge fan i att puttas" svar: "Hahaha så liten, förlåt jag såg dig inte där nere"
"Har du inga egna fötter att stå på eller?" svar: "jag är ledsen men jag har lite längre ner till golvet än dig"
"Annaaaaa, vi är på kroooogen" svar: "roligt gossar. har ni fått hår på snoppen än?"

Ja, jag var dryg igår. Lite kanske.

Hemgång tidigt, kram av vakten som önskade/önskades glad påsk och återseende på lördagskvällen.

Degförmiddag med Tobbeponken och påskbrunch med mamma.

Kvällen? Ett mysterium ännu...



Jag har hittat tillbaka lite nu, det behövdes bara ett samtal som inte handlade om något speciellt. Känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0