plus/minus

Plus 
1. Mina hjälpsamma och omtänksamma vänner
2. Tobbe
3. Wasa sandwich. Mycket gott mellanmål
4. Solen som skiner och gör att snön smälter
5. MVG i Ledarskap B och VG på historiauppsatserna
(6. Bara en enda dag kvar till helg)

Minus
1. Allt pluggande som är kvar
2. Onödiga prickar
3. Plånboken som ekar och de/det som är orsakande till det
4. För mycket tänkande, det förstör mer än det löser
5. Bussen som aldrig kommer samtidigt som jag vill åka hem




Se på fan att man skulle få sig en överraskning på 70-dagar-kvar-till-studenten-dagen. Studentmössor och sånt kom idag. Dock inte min mössa. Men jag fick mina trosor och mitt förkläde, det kan jag ju bygga mig en hatt av om inte annat! :)

Kommentarer
Postat av: Robban

hehe varför ekar plånboken?!

2008-03-29 @ 23:29:33
URL: http://robban1987.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0