rädd och ledsen

Strul. Igen. Men denna gången kan jag utan tveksamhet säga att jag inte kan beskyllas för det.

Tisdag och utgång med klassen + Sara (och Julia men hon hör ju till klassen) och 3 andra tjejer. Förfest hos Jens, rätt härlig form och ingen fara på taket. Satin och 2 xider från Sara, härlig form och ingen fara på taket. 1 xider senare = bläcka.
Drogad?

Jag är riktigt rädd och samtidigt väldigt tacksam att det var en snäll person som hjälpte mig. Synd bara att han har varit med vid andra snedsteg. Det kunde ha hänt vadsomhelst, jag minns ingenting. Telefonen är borta och likaså var mina vänner som jag var ute med. Hampus tog med mig hem, ringde mammma som blev livrädd och till bror i Västerås. Jag gick hem till Dannie på morgonen där tårarna kom, tacka för att man har sina pärlor. Hem till mamma som var helt förstörd, och likaså var jag. När hon förstod hur det hela gått till var hon precis som jag rädd och tacksam för att jag hade hamnat i goda händer. Satt i en timme i duschen och grät.

Jag blev faktiskt riktigt rädd.

Kommentarer
Postat av: sarajullan

usch, om jag hade varit lite mer vid medvetandet(lite mindre as-packad) hade jag varit vid din sida när detta skedde. usch jag skäms

2008-03-06 @ 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0