Skärtorsdag

Gårdagen blev en dag på staden med Mickan och Hannah där vi kikade i affärer, jag provade ut min balklänning med skor och vi åt McD. Vi tog oss ut till Marieberg där vi gick runt och bittrade oss lite till en början, jag blev sedan glad. Tack mamma! :)

En bananasplit och en halv cola senare så köpte vi present åt Hannahs mamma och skulle sedan åka hemåt. Självklart hade vi missat en buss, så vi satte oss för att vänta. Turarnas tur att Dojjans pappa Peter fick syn på oss (efter en oskyldig busvissling) så han skjutade oss till stan där sedan vi åter blev upphämtade i bil av Tobbe. Vi körde hem Hannah och lyssnade på Norrlands guld-skivan. Sedan var det pizza, cola, chirre och hockey som gällde. Tyvärr förlorade västerås matchen.


Bror fyllde igår också, 22 unga år. Grattis!
TovePe blev i tisdags 20 härliga år. Grattis!

Dagen började hos Mickan, en promenix i solen, möte med Lisa och promenad hem till mellringe. Lagade mat och pratade,skönt att träffa henne igen.

Kvällen kommer att spenderas med Tobbe och morgondagen bjuder på överraskningar tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0