two-face

Vem skriver en A4 om abortfrågan en lördagskväll efter Melodifestivalen? Vem stiger upp innan tuppen en söndagsmorgon för att skriva två uppsatser i Historia; Reformationen och dess konsekvenser och Svenska stormaktstidens uppgång och fall? Vem sitter och pysslar med projektarbete när hon inte kan skriva ett piss på historieuppsatserna? Vem har en ny telefon med samma nummer men inga nummer? Vem känner att hon igår svek sin bästa vän? Vem tror att hon har blivit av med lite utav sin värdighet? Vem har fått en "axelkaka"? Vem fick dåligt samvete utav sin tränare igår?

Ja, det är väl ingen överraskning att allt ovanstående handlar om Anna "X, B, Lilla grodan" Axelsson.

Pissplugg går inte alls bra, vilket kanske inte är konstigt eftersom jag skriver denna blogg istället för att sitta med näsan i historieboken.
Nervös inför matchen mot Lindesberg, känner mig på G att bli sjuk vilket jag vägrar.
Onsdag? Hur ska jag göra? Var inte beredd på att få den vänd emot mig, jag trodde dumt nog att jag hade gjort mig förtjänt av det.
Polisanmälan gjord x 2.
En väns svek som bara gör mer och mer ont ju större avstånd jag får till händelsen.

Det är just nu jag behöver er.



snacka om att prata med sig själv!

Kommentarer
Postat av: sarajullan

finns här för dig,

2008-03-09 @ 14:53:41
Postat av: Robban!

Vem är det som sitter och halsover på jobbet mellan 08-17 varje dag och klagar inte?!!? JAG!! hahaha nejdå skönt inlägg Anna och hoppas alla dina skolarbeten gick bra!!

2008-03-10 @ 08:46:28
URL: http://robban1987.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0