Vardag igen

Nu har mitt förlängda påsklov tagit slut och idag var man tillbaka i skolans vardagslunk...

Tisdagen föregick sig så att vi tränade (kan inte säga att det var som vanligt för det var en pissträning) och sedan var det lite snack på läktaren efteråt. Vår vanliga skara töser som sammanstrålar på tisdagskvällar blev reducerad till enbart mig och Dannie. Vi åkte hem till henne för att titta på hennes gitarrhjälte till pojkvän (som faktiskt är jätteduktig) och åkte sedan till McD där vi länsade järnet.

Tobbe gjorde min tisdag genom att svänga förbi och ge mig en puss, otroligt välbehövligt.

Mat och så hemma hos Dannie och Patte, sedan började han spela igen och Dannie började rensa garderoben. Inte för att jag klagar, fick både kofta, jeans och linnen. Vi kom på att vi skulle på skräckfilm och jag ringde in förstärkning i form av Mickan. Saw 4, sjukaste av sjuka filmer.

Jag och Mickan bestämde oss ganska snabbt att det bara var på låtsas, Dannie somnade och Patte kommenterade.

Hem till Mickan, House och sömn.

Promenad upp på stan, promenad hem, fixa busskort, hundpromenad med Shaggy, matlagning och matätning tillsammans med Mickan innan jag tog mig ännu en promenad - hem till mellringe.


Plugg. Jobbsök. Städning. Promenad med Lisa och visit hos Harfeldtarna.

Myskväll med Tobbeponken.


Idag; skolans mörka, tidiga mornar. Pluggandets ädla konst. Träna sig lite. Eventuellt bastu med snörullning om det finns någon snö kvar.


Fredag:

Träning 0800

Trampa 40 min

Sola

Ev möte

Skola

Träningslära seminarie

Klädfix

Handbollskvart; Linde-Sävehof


Lördag:

Kvalfinal med B-laget mot IVH

Förfest hos Maria med Mickan och alla gossar

Coctailparty med tillhörande utgång



Vem kom på coctailparty-temat när jag för en gångs skull hade tänkt ut en härlig outfit?
Jag och Maria kammade hem MVG i Ledarskap B!
Grabbarna spårar tvärtaggat till lördag -  ingen press!

Jag tycker riktigt mycket om dig

Kommentarer
Postat av: Maria

FAAAN va vi gjorde, vi äääger :D haha

2008-03-27 @ 21:21:36
Postat av: sarajullan

jag tycker riktigt mycket om dig också anna ;) höö höö

2008-03-27 @ 21:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0