11 - var är min röst?

Klassfesten i fredags, ja vad ska jag säga?
Roger kom i alla fall, det tyckte jag var kul (och alla andra också) Polisen tittade förbi. Alla drog sig hemåt. Vädret var inte kanon.
Jag vet inte, men det är nog sista gången för mig iaf... Vi kom på riktigt härliga sånger till studenten hemma hos Mozze och Erik skrev dikter. Jag blev satt på pottan av Sebbe, fan ;)

Järnvägen cup och vi gjorde allt annat än succé. Jag har aldrig varit så arg efter en match som efter matchen mot IFK. Jag var där och då en samhällsfara...
Eurovision hemma hos Mickan men alla troppade av för att åka hem och sova, så gjorde också vi. Hästens, gnägg-gnägg.

Vaknade idag med förlorad röst, det är lite läskigt men man ska ju inte träna sjuk. Nu återstår att se om jag kommer kunna träna i veckan, annars förlorar jag en väldigt viktig träningsvecka eftersom att nästa går bort för studentgrejer och självaste STUDENTEN!

Jag har fått en liten crush, ja det är sant. Och han är dansk, han är skön och han har en väldigt söt haka.



Skiter i att du tycker att jag är en kiss-ass, även om denna dikt är ganska kass
Danielle Sillrén, du har så vackra ben
Utan dig hade jag inte kul, och jag hade heller aldrig träffat Lul(u)
Du är min vän, kanske min bästa
Du kan skälla, skratta och du kan festa
Du kör din grej och du är skön
Din bilkörning kan få mitt ansikte skifta i grön
Din killsmak har nått en betydlig bättring
Din förra hade vi kunnat spöa med kedja och kätting
Jag älskar dig, du gör mig hel
Även fast jag saknar våra nattliga kel
Låt vänskapen hålla, längre än nånsin
För både du och jag är mer än långsin(ta)

Guuud vilket vacker dikt jag skriver ihop till min pärla
-hahahaha-

Kommentarer
Postat av: Dannie

hahahahahah naaaaaaaaaaww jag vart alldeles tårögd!!! TSck!!!!

2008-05-26 @ 07:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0