19

Det har varit sjukt dåligt på bloggfronten, men man kan också se det som att det har varit full upp i det verkliga livet.

Snabbgenomgång

Fredag 9/5: Förfest hos Streppert med nästan hela klassen. Otroligt härligt, blev riktigt blött och jag råkade slå hans pappa i huvudet med en golfklubba. Draget tillslut på Kåren och alla hade riktigt kul, alla blev riktigt fulla och ja, det var lyckat.

Lördag 10/5: Lagfest med start 11.00. Hamnade i lag med Dojjan (som jag kommer att tycka bara mer och mer om, om det nu är möjligt) vi hade kul, vi cyklade tusen långt och gjorde våra uppdrag. Trevligheter, mat och dricka ute vid Skräckens husbåt och sedan in till till stan på något sätt för krogbesök.

Söndag 11/5: Födelsedag för undertecknad och väldigt väldigt sliten. Fina presenter, lite sol och sedan kalas med först släkt och sedan Dannie, Patte, Måns och Mickan. En dålig brännbollsmatch och plugg fick avsluta kvällen.

Måndag 12/5: Matlagning tillsammans med Lina och Jens inför hajken.

Tisdag-Torsdag 13-15/5: Dannie fyllde år och jag försökte göra henne lite glad. Hajk med klassen och ut i skogen för 1 mils kanotpaddlande, en frusen natt, 2 mils promenad med packning varav 4 km var äckliga uppförsbackar, bergsklättring, en mysig regnkväll/natt med hockey, 8 km promenad hem till civilisationen. Lad mig i bastun, lade mig i duschen och njöt av min härliga säng.

Fredag 16/5: Plugg, redovisning och avslutning i historia, hem, dusch och mat innan frisören skulle sätta upp mitt hår. Jag blev jättenöjd. Till Kerstin för att fotas i atelje och sedan hem en sväng för mer foton. Iväg till kumla för förfest och riktigt trevligt. Min balkavaljer Sebastian var stilig som en prins och alla var jättefina. Limon hämtade upp oss vid 6tiden och vi hade en rolig (och blöt) färd in till stora hotellet där det väntade massa mer foton och även intervju i na:s webbtv. In på hotellet och balade oss igenom natten. Vi styrde upp dansgolvet efter middagen och jag blev lite kärlekskrank. Hängde på grabbarna för att kolla lite på katastrofhockeyn på O'learys innan vi drog oss mot Frimis.

Idag:
Packa och fixa inför tallinkryssningen med klassen imorgon
Plugga
Jobba på 40årsfest med min älskade Emma

Imorgon:
KRYSSNING

Kommentarer
Postat av: Dojjan

Kärlek!

2008-05-17 @ 13:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0