28

Besvikelsen från igår har knappats lagt sig. Istället funderar jag på vad jag nu ska göra för val. Det är riktigt svårt, men det är också dumt att rätta sin framtid efter någonting som är ytterst oklart.

Nationellt prov i matte B, jag tror att det gick okej iaf men det tror jag ju oftast om mina matteprov som inte visar sig vara lika bra.
Snabb bildlektion och sedan äckel-lunch i skolan.  Svenska C redovisning klar tills på måndag. Geografi med Olle och det ska väl vara fan om jag inte får ett VG i geografi.
Lite solning tillsammans med Maria vid skolväggen och sedan föreläsning om karriärsövergångar innan det bar av hemåt.
Sol, sköna sol och hawiian tropic. Nu lite plugg, promenad och sen plugg igen.

Morgondagen, Fredag;
08.00 Handbollsträning
09.20 Fystester
10.30 Frisör
13.00 Prov - internationella relationer, sedan religion
14.30 Föreläsning om doping

Hem till Streppert på mysigt förkrökande och sedan mot Kåren och en ny upplevelse tillsammans med min underbara klass.


SPIA5 talar ut...

9/5 - Klassfest - studentpepp
13-15/5 - Hajk
16/5 - Bal
18-20/5 - Kryssning med klassen
23/5 - Grillfest med lärarna
2/6 - Studentmiddag med lärarna
3/6 - Stadsparken
4/6 - Löva och ha oss
5/6 - STUDENTEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0